URHEILIJAN HYVINVOINTI

Urheilijan kokonaisvaltaista valmennusta, jossa päämääränä toimivampi keho ja mieli.

URHEILIJAVALMENNUS


Tiedätkö kuinka rakennetaan vahva joukkuehenki, ja miten pelaajista saadaan kaikki potentiaali irti?

Onko urheilijan lihaksisto tasapainossa ja tukilihaksisto riittävän vahva ennaltaehkäisemään loukkaantumisia?

Tiedätkö kuinka voit kehittää itsetuntemusta ja parantaa sitä kautta suoritusvarmuutta?

Onko ravinto tukemassa urheilijan palautumista, kehittymistä ja keskittymistä?

PALVELUT


URHEILIJAN MIELI

Vaikuttaako kilpailutilanteessa jännitys, muiden odotukset, tai omat ajatukset heikentävästi suoritukseen. Saatko annettua parasta osaamisesta silloin, kun sinulta sitä odotetaan?


Parasta toimia ennen kuin tilanne etenee suorittamispelkoon.


Älä anna vastustajalle etumatkaa!



Pienillä harjoitteilla parannat merkittävästi suoritusvarmuutta.


Urheilijan mieli etävalmennus:
- Urheilijalle tai valmentajalle
- Päämääränä suoritusvarmuus
- Ilmainen kartoitus
- 2-4 tehtävää
- 2 viikon välein yhteydenpito
- 59 e / kk


Ajanvarauskalenteri tulossa myöhemmin!

URHEILIJA-VALMENNUS

Lihastasapaino, tasapaino ja hyvät liikkuvuudet ennalta estävät loukkaantumisia ja antavat hyvän pohjan toiminnallisen ja vahvan kehon rakentamiseen. Ravinto on tukemassa urheilijan suoritusta. Vamman tai loukkaantumisen taustalla on usein muitakin syitä kuin pelkkä rasitus.

Erityistä haastetta tasapainoisen fysiikan rakentamiseen tuo toispuoleiset lajit, joissa lyönti tai heitto kuormittaa toisen puolen kehosta, josta minulla on omakohtainen kokemus.

Jos huomaat lihaskireyksiä tai kipuja kehossasi, sekä ryhtiin liittyviä ongelmia, ole heti yhteydessä, sillä toiminnallista ongelmista voi seurata loukkaantuminen.

Urheilijavalmennus omassa lajissasi
- Päämääränä vahva keho & mieli
- Lähivalmennus 149 e / kk
- Ohjaus 1 x / kk
- Ohjelmat
- Myös etävalmennus 89 e / kk

Ajanvarauskalenteri tulossa myöhemmin!

VERKKO-VALMENNUKSET

Vahva olkapää & lavan hallinta

Tiesitkö, että lavan toiminta vaikuttaa olennaisesti olkapään hyvinvointiin?
Lapaluu toimii lihasten varassa, ja jos lavan lihaksisto ei toimi oikein, olkapäällä ei ole mahdollisuutta toimia oikein. Lavan toimintahäiriö voi johtaa loukkaantumiseen.

Onko Sinulla:

  • Lihaskireyksiä niskan, hartioiden, lavan tai rinnan alueella?
  • Rasitusvammaa kädessäsi?
  • Eteenpäin kääntyneet olkapäät?
  • Vaikeuksia saada lihastuntumaa tai -massaa olkapäihin, kun treeni menee epäkkäille?
  •  Vaikeuksia saada "levitettyä" selkää fitness-asentoon?

Selvitä kuinka lavan lihaksisto toimii, sillä lavan toimintahäiriö voi johtaa loukkaantumiseen!

Tällä minikurssilla voit testata toimivatko lavan tukilihakset, opit lapaa kannattelevat lihakset, ja saat treeniohjelman lavan tukilihasten vahvistamiseen.

*Valmennuksissa tehdään aina alkukartoitus, josta koostetaan valmennuskokonaisuus asiakkaan tarpeen mukaan. Hinta sisältää ohjelmat, tehtävät ja yhteydenpidon. Matkat sisältyvät hintaan 50 km etäisyydellä.

**Hinnat + 24 % Alv.

***Maksuvaihtoehtoina lasku, Smartum, E-Passi, Holvi


Kokonaisvaltaisesti vahva - Testaa keho ja mieli! (tulossa)

Jotta voit antaa parastasi, selvitä oletko kokonaisvaltaisesti vahva:

  • Tarvitko lisää liikkuvuuksia ennalta estämään loukkaantumisen?

  • Entä onko kehon tukilihaksisto riittävän vahva?

  • Onko kehosi toispuoleinen, onko lihakset tasapainossa?

  • Kestääkö mielesi paineen alla?


VALMENTAJA KATI JOKINEN

 

Psyykkisen valmennuksen asiantuntija, fysiikkavalmentaja, sekä ravintovalmentaja. (Kuva: Tuukka Kiviranta)

Urheilijakokemukseni ja koulutukseni mahdollistavat kokonaisvaltaisen urheilijavalmennuksen.


Teen urheilijoille etävalmennuksia ja valmennan Kuortaneella, Seinäjoella, sekä Etelä-Pohjanmaan alueella.  Autan urheilijaa kokonaisvaltaisesti psyykeen, fysiikan ja ravitsemuksen kanssa.

Koulutus:


Nämä koulutukset ja kokemukseni mahdollistavat kokonaisvaltaisen urheilu- ja hyvinvointivalmennuksen, psyykkeen, ravinnon ja liikunnan parissa. Lisäksi minulla on pitkä työhistoria turvallisuuden parissa.


Olen harrastanut kilpaurheilua koko ikäni, sekä harrastanut fitnessurheilua yli kahdeksan vuotta ja kisannut Body Fitneksessä 2013 ja 2018. Pelasin yli 20 vuotta pesäpalloa ja olin lahjakas siinä, mutta aikuisiällä oli haastavaa saada harjoitusosaamistani peliin ja ymmärsin, kuinka hyvällä itsetuntemuksella ja tunteiden hallinnalla olisin saanut annettua parempaa tulosta. Tämä vaikutti siihen, että lähdin opiskelemaan psyykkiseksi valmentajaksi.

Olen pitkän linjan urheilija, joka on myös vahvuuteni valmentajana ja haluan nyt auttaa muita urheilijoita saamaan koko potentiaalin ulos!

Terveisin,

ASIAKASPALAUTTEET

 

Johanna Virtaniemi

Body Fitness

"Olen viimeiset 10 vuotta liikkunut ja harrastanut erilaisia lajeja, mutta kuntosali on ollut aina taustalla mukana. Vaikkakaan en ole ikinä, sen kummemmin mitään tavoitteita sen saralla asettanut. Kesällä 2018 osallistuin Flowunitin kesä hiit-treeneihin ja siitä se yhteistyö sitten lähti. Nyt tavoitteena on syksyn - 21 NFE ja lajina body fitness! Ongelmana minulla on ollut mm.keskivartalon heikkous synnytyksen jälkeen, mutta oikeanlaisilla harjoitteluilla ollaan saatu se korjattua.

Kati on haastanut minua myös psyykkisellä tasolla miettimään omia vahvuuksia ja heikkouksia, sekä valmistautumaan henkisesti tuleviin koitoksiin. Ottaa siis todellakin valmennettavansa kokonaisvaltaisesti huomioon. On myös tärkeää, että valmentaja on helposti lähestyttävä ja hänelle pystyy olemaan rehellinen, ja kertomaan asiasta kuin asiasta. Lämpimät suosittelut. Kiitos ❤️"


Erja Läspä

Wellness Fitness

"8,5kk:tta Katin valmennuksessa. Kehitys on ollut aika maximaalista mielestäni. Puolessa vuodessa tehtiin lihasta 1,5 kiloa! Fysiikka on muuttunut huomattavasti. 4 lapsen (yhdet kaksoset) kahden sektion, sekä abdoiminoplastian jälkeen kroppa alkaa näyttää pikkuhiljaa urheilulliselta. Tavoitteena kilpailla wellness fitness lajissa. Tavoitteeseen on vielä kovasti töitä, mutta valmennuksessa edetään pala kerrallaan. Aloitimme vahvistamalla keskivartalon syviä lihaksia, sekä parantamaan hermotusta oikean tekniikan avulla.

Valmentajana Kati on erittäin ammattitaitoinen ja kokonaistilanteen huomioon ottava. Kati suunnittelee ja tekee yksilölliset ohjelmat niin ruokavalioon, kuin treeneihin ja tarvittaessa laatii muutokset nopeasti esim. Jos urheilijalla kuormittava tilanne arjessa. Sopii siis myös perheelliselle urheilijalle ☺️

Aina saan nopean vastauksen kaikkiin kysymyksiin. Unohtamatta urheilijan psyykkistä puolta. Kati on erittäin kannustava ja rohkaiseva valmentaja."

(Kuva: Jaana Manner)


Anu Lammi

Nyrkkeily

"Tästä vuodesta tuli kilpailujen osalta haastava koronan vuoksi ja pientä epävarmuutta on tulevasta. Nyt on kuitenkin hyvää aikaa reenata ja ennen kaikkea harjoittaa omaa korvien väliä kilpailuihin. Olen todella kova jännittämään otteluja ja monta ottelua on mennyt pilalle sen vuoksi että kehässä on jäätynyt ihan täysin. Sen vuoksi olen tutustunut mentaalivalmennukseen ja nykyään suurena apuna mentaalipuolen valmennuksessa on valmentaja Kati.

Kati on pätevä ja sopivan rauhallinen mentaalivalmentaja. Suurena apuna Katilla on oma urheilutausta ja ymmärrys niistä ajatuksista ja paineista mitä ottelua ennen ja ottelun aikanakin voi käydä läpi. Tänä aikana mitä Kati on ollut apunani, muutos parempaan on ollut iso. Katilta olen saanut työkaluja jännityksen hillitsemiseen ja ajatuksia miten vaihtaa negatiiviset ajatukset positiivisempaan ja ylipäätään miten saada potentiaalia irti suorituksessa. Olen iloinen ja onnellinen meidän yhteistyöstä ja siitä että suhteellisen pienillä jutuilla on alkanut tuottaa tulosta. Suosittelen Katin mentaalivalmennusta kaikkien lajien kilpaurheilijoille! "

(Kuva: Päivi Ahola)

Anna vain parastasi!

Varaa ilmainen konsultaatio!